2006/01/30

獅子‧女巫‧魔衣櫥

今日開完年,去咗凱都睇<獅子‧女巫‧魔衣櫥>,廣告話票房勁過<魔戒>頭兩集,不過,我覺得唔多似囉(我冇睇過魔戒電影),好似簡單過魔戒好多,雖然都唔錯。
故事係講四兄弟姐妹透過一個魔衣櫥進入咗“納尼亞”世界,遇到女巫同埋同獅子一齊打敗女巫的經過,特技不錯,但唔可以話好勁,故事簡單,適合一家大細過年冇嘢做去睇。
後記:睇咗一啲有關<納尼亞>六個故事的介紹,原來原著故事又幾有趣,全部故事都有關係㗎,可能睇書會好啲都未定。

2006/01/29

新年快樂!

希望新一年事事順利啦!
今日年初一,朝早和家人飲茶,下晝就去吉之島行下、買下嘢、食下TEA咁,好 relax。
明天去睇<魔幻王國>,今日去凱都買咗飛了。

屋企的新年佈置

影咗屋企啲花同桔。





2006/01/28

過年不方便的地方


  • 周圍的提款機都冇錢㩒

  • 唱K、睇戲、買嘢的地方都滿係人

  • 交通特別疏落,冇乜車搭

  • 飲茶勁貴

  • 未諗到

行年宵

今晚(應該是昨晚)約了一班舊同事團年和行年宵。開頭有啲驚啲人到唔到,結果係人齊的,yeah!
去咗銅鑼灣的金羅寶食韓國餐,唔錯唔錯!不過唔記得咗有啲咩嘢食了,呵呵呵。
9點幾,向維園進發,未入到去已經覺得好逼,入到去,跟本唔駛自己行,自然會俾人推向前。
今年有特色嘅貨品:吹氣警察防暴盾牌、警棍、財神帽、狗子梳化、玩具數碼貼紙相機、電子數獨機、細細紥桃花等。
結果係兩點左右返到屋企,好累啊!我冇買嘢,不過要做苦力咁解啫。

2006/01/26

唱好K@旺角中心

Andrew 同 Anthony 返咗香港,今晚約埋 Barry, Wilson, Wendy, Henry一齊去旺角中心Neway唱好K。
好耐冇見 Wendy啦,而 Wilson 同 Barry 就近期少少見過啦。我呢,歌就唔係唱好多,傾下計咁都唔錯,不過,如果係星期五就更好了。勁呀 Andrew 啲國語歌!完全聽唔明,但係feel搭救!

2006/01/25

新疆晚餐

今晚上堂,順道替Gi補祝生日,為了令我自己有足夠時間(未買禮物、又驚冇位),請了下晝假,結果行程係...

  • 2:00pm - 2:20pm 上CASE修理iBook,要7至10個工作天

  • 2:20pm - 3:00pm 去298買禮物(強勁notebook散熱扇)

  • 3:00pm - 3:30pm 去恒生申請換信用卡

  • 3:30pm - 4:00pm 逛灣仔電腦城

  • 4:00pm - 5:40pm 去三聯書局看書,看了三四本行山書

  • 5:40pm - 6:55pm 等、等、等

  • 6:55pm - 8:15pm 食食食



今晚去銅鑼灣<帕莎>新疆餐廳食飯,點了:

  • 燉羊肉湯 - 羊味不是很重,可以接受

  • 茄子蓉配酥餅 - 茄子蓉幾油,不過味道不錯

  • 海蜇頭 - 冇乜特別感覺,少少辣

  • 雞肉串 - 好似冇羊肉串咁惹味

  • 丁丁炒麵 - 原來有羊肉炒的!之前食不出

  • 新疆咸奶茶 - 嘩,好強的羊奶味


總括來說,這間餐廳值得推介!

2006/01/24

Seems not harddisk error

Just tested the home harddisk on a office desktop, it shows NO error at all... everything alright, maybe it is the mainboard problem.

2006/01/23

Home PC downed

The harddisk started to have some noise since last year, and seems it finally can't work properly, now can't even boot it up, maybe get the harddisk out and backup and change another harddisk later. Now using notebook, luckily I just reinstalled last weekend.

2006/01/20

Color of my blog

Your Blog Should Be Blue

Your blog is a peaceful, calming force in the blogosphere.
You tend to avoid conflict - you're more likely to share than rant.
From your social causes to cute pet photos, your life is a (mostly) open book.

Old memories

舊年屋企的電腦壞了硬碟,沒有了很多寶貴的照片,原來我很少做backup,好在,朋友替我找回一部份的照片,主要是2001至2003年的,看著看著,發現當時真的很好玩,有好多很有趣的事。
要記得做backup!

2006/01/19

KOffice 1.4.2 on KDE 3.5 on TLD 9 alpha

KDE 3.5 and KOffice 1.4.2 run very very smooth on the newly TLD9 alpha! Amazing result!
Also, the media performance is good!

生日快樂

我唔知妳會唔會睇到,不過,君儀,生日快樂!

2006/01/16

母親上當...

今日阿媽見到展銷攤位,多人排隊買嘢,去咗襯熱鬧,結果上當,用咗300大元買咗一袋唔等駛嘢返屋企...
內容:
充電鬚刨、花洒頭、菜刀、鉛芯筆x2、耳挖x2、電磁按摩器、熱能膠袋封裝器。
點睇都唔值300囉...

印度午餐

是日午餐:





印度薄餅+印度奶茶,$30咋,幾抵喎!
薄餅用手撕來食,加埋啲“豆”(我覺得似香料/咖喱多啲),味道同風味都好。
奶茶有少少薄荷味,幾得意。
食完仲唔覺得滯同油,都幾抵。

2006/01/15

Chris & Francis wedding

不要弄錯,新娘子叫 Chris,新郎叫 Francis。
今晚去咗大舞台酒樓,在西港城,個場認真好,不過可能趕收工,服務認真一般。

達文西密碼

終於,一次過以驚人的速度睇完咗<達文西密碼>,都唔錯!有戲上時要去睇下!

2006/01/14

Simple day

今朝10點幾起身,靈機一觸,想去銀行搞掂張short咗的visa卡,就同咗阿媽出去吉之島了。
嘩,多人到吖!結果我只係去咗㩒錢同埋過(借)錢俾阿妹交學費。張卡遲下至算了。
跟住又同阿媽去咗吉之島行咗幾個鐘,最後的收穫係新鞋一對,諗諗下,我對波鞋真係著咗好多年,係時候換了。
明天去飲,又唔見一筆啦...


2006/01/13

KDE 3.5.0 built

After one night's work, I've successfully built KDE 3.5.0 (arts, kdelibs, kdebase) on my TLD9 buildroot, now installed on a testing machine, seems working fine! Next step is the other important components in KDE. Hope everythings work fine.

2006/01/12

十二經絡 十二時辰

今日食療學咗經絡運轉與時辰的關係,原來進補都要講時辰!


子時:足少陽膽經

丑時:足厥陰肝經

寅時:手太陰肺經

卯時:手陽明大腸經

辰時:足陽明胃經

巳時:足太陰脾經

午時:手少陰心經

未時:手太陽小腸經

申時:足太陽膀胱經

酉時:足少陰腎經

戌時:手厥陰心包經

亥時:手少陽三焦經

2006/01/11

Mac news

轉自<MacGrass>:
今日的 MacWorld expo, 結果係出左:

  • iPod推出FM收音機Remote

  • Mac OSX 10.4.4更新

  • iLife 06: iPhoto加入Photocasting、iMovie可做Video Podcast、Garageband新增Podcast studio、iDVD可做Widescreen DVD,傳聞的iWeb出籠。如預期,是可以貼相寫blog登podcast,最利害是其Slideshow使用Ajax技術。

  • iWorks 06:宣佈了。詳細資料未明。

  • .Mac更新。詳細資料未明。

  • Mactel終出籠,是剛剛推出只有三個月的iMac更新。與現時Rev. C同價,但Steve說2x faster,已經出貨。

  • Powerbook成歷史。由Macbook pro取代。Macbook Pro有FrontRow。

2006/01/10

冒牌 iPod nano


DSC00035.JPG
Originally uploaded by lazyfaihk.
今日食完午餐,在公司樓下的電腦舖見到。
512Mb RAM 的冒牌 iPod nano, $635.

2006/01/08

2005年回顧


  1. 一月至三月:


    • Dream girl 2004平安夜和除夕都約了追佢的男仔,似乎冇希望,失落。

    • 1月頭,差少少要去做陪審員,仲要係一個重犯,好在押後了,不用去。

    • 1月尾,考客貨車牌,一次過合格,好開心。

    • 2月買了Apple新出的MP3 - iPod shuffle,自此愛上蘋果。

    • 3月頭,第一次制作 M2 的 Live CD 成功!

    • 3月,HKMUD 第一次入 hhtomb,和成功寫出darkness job robot。



  2. 四月至六月:


    • 四月中自己用 mozlcdb 制作 firefox & thunderbird 中文版成功。

    • 四月尾,首次去東莞<海爾>公幹。

    • 去行山同唱K,預祝生日。(Anna,明,Josephine,Claudia,富,Wilson,Barry,Barry嫂)

    • 五月頭,第一次去HKMUD guild meeting,唱K,原來我都好OUT,好多歌未聽過。

    • 第一次送鑽石俾阿媽,唔係貴但都好有意思。

    • 送了一部DC - Panasonic SV-AS30 給自己。

    • 開始寫黑衣人robot,唔係好難啫!

    • 五月尾,她和他開始了,傷心。

    • 六月中,買了<Da vinci code>,但到成11月先開始睇...

    • 接收了 Andrew 的舊 PC,終於有部勁少少的機用。



  3. 七月至九月:


    • 七月頭,考慮了幾日,終於上網訂了iBook G4。

    • 突收到 LingLing 話要結婚的消息,真係快。

    • 七月中,iBook 入手!

    • 八月頭,去飲 LingLing 的喜酒,見到好多舊同事呀!

    • 在 iBook 中安裝了 Gentoo Linux。

    • 八月尾,買了DVD-RW,第一部DVD ROM...

    • 買了iPod shuffle 鋼case,重得來保護一流!

    • 九月頭,第一次去澳門玩,兩日一夜,唔錯。

    • 九月中,開始在工聯會學中草藥。

    • 九月尾,Anna 和阿明結婚了!

    • 捱了4年幾,終於,公司換了LCD Mon。



  4. 十月至十二月:


    • 幫 Josephine 搞生日唱K 派對,都 OK,冇令人失望。

    • 十月中,第一次跟徐醫師去行山睇草藥,好多啊。

    • 十月尾,開始制作 Debian stable 版的 M3。

    • 幫阿爸的 GBA 買了 card reader 和背燈,不過佢都好少用...

    • 十一月,找回好耐之前的gallery, 重新整理過,而家好多相了。

    • 十一月尾,換了 3G 電話。

    • 十二月,買了部新 mp3 機俾阿爸用。

    • 第一次用 3G 上網,一晚就玩了成 $200...

    • 聖誔公司抽獎竟然抽到現金獎! $__$



2006/01/07

青瞰徑

俾人捉去行山...
舊年4月尾同班同事去過的青瞰徑,今日同Gi再去一次。
兩點幾先出發,一出發有少少驚險,見到一個蛇頭鼠眼的阿叔,在起點一邊吸煙,一邊漫步,我地見到有少少驚呀,都唔知佢係唔係壞人,結果佢行一段,我地行一段,保持距離。
行了大約5分鐘,見到一班玩野外定向的中學生,我地就打算跟佢地行,行下行下,佢地去咗啲小路,我地又諗緊返唔返轉頭好(“壞人”仲晌度“踱步”中),呢個時候,希望出現了,有兩公婆開始行!我地就跟住佢地行喇,行下行下,遇到好多行山人士,都冇咁驚。
終於,四點幾完成,四公里的步行徑。
今次天氣好好,又唔係太凍,又有陽光,睇到好靚的景。




不過,真係好累...

2006/01/06

最凍的一天

入冬以來,最凍今日,晚上的氣溫是8度,放工落車步行回家,差點凍死。

2006/01/05

Home gallery 修改

網址改為 http://fai.myphotos.cc:8080/, 用了最新的gallery v2.0.2, 加埋watermark, 感覺上靚左好多, yeah!

2006/01/04

食療 - 第一堂

今日開始逄星期三,晚上八點半至十點,灣仔工聯會上堂。
今日第一堂,都唔錯,又會講下中醫藥理論,又會講下食物/湯,學咗仲可以教阿媽,正!
不過我覺得教草藥的徐醫師好似勁啲,哈哈哈,今次的老師好似蔡灡。

2006/01/03

First working day in 2006

Long time since last time write blog about working.
Today is first working day in 2006, and of course, after a long holiday, will have holiday mood, but still can work for some meaningful tasks...
1. X.org in M3 package updated to 6.9.0 from backports project
2. TLD9 base will finish migrating soon too
3. After adding backports packages, mysql server can't start, finally found the reason, one of the option is obsoleted, fixed.
Hope tomorrow can get back the heart and start work hardly.

2006/01/02

工展會2005

今日下晝同阿妹、阿媽去了工展會2005,今年工展會在維多利亞公園擧行,我們十二點出發,去到銅鑼灣食午餐,一點半左右入場。
好多人呀,逼到死!特別係<香港名牌>的範圍,同埋啲賣健康食品、湯包的攤位。
結果係去了<新星茶莊>買人參茶王,送桂花烏龍,去了<壽桃牌>買麵,之後就走人了。
坐地鐵,轉西鐵,再轉輕鐵,要成個多小時,下次都係坐960好啲。








2006/01/01

Happy 2006!

今日(31/12/2005)晚上和josephine, johnny, 阿富同claudia去倒數。
6點半去了尖沙咀“有骨氣”打邊爐,8點半食飽,再去港晶Neway,仲有K-buffet,食咗啲甜品!唱到11點半左右,離開Karaoke,向廣東道進發,但係出到彌敦道已經多人到行唔到了,結果就在彌敦道倒數喇,之後坐西鐵返屋企,yeah~ 都唔錯。