2005/09/17

充實的一天

上晝同Gi 去上工聯會的中草藥介紹課程,開頭以為好簡單,原來都有D學問!導師講得幾有趣,唔悶,遲D仲可能會帶我地去行下山,睇下D真實的草藥添!

落堂去了旺角<害匙>,hmm...不談內容了,但係感覺好好,緊張得來,劇情超出了估計,真係可以話“你估佢唔到”。
PS. 原來我用錯了信用卡,等我仲鬧左賣飛個人幾句添... -_-

之後Gi去睇牙醫,我返屯門,先去吉之島買番個家用電話,ACL $199,好平呀,再去睇下有冇暖水壼,終於俾我買到喇,希望Gi o岩用(拖左半年的生日禮物)。

返屋企休息了一陣,晚上去了黃金海岸,中學同學阿敏的結婚喜宴,見到幾個好耐好耐冇見的同學仔呀!(中三到現在,都有12至13年了)大家都冇乜點變呀,係多數人肥左(出黎做野真係會變肥!)。
好多同學都找到另一半了,大部份都準備呢一、兩年結婚添,幾時到我呢...
席間,見到F小姐,可惜,始終不敢再和她說話。