2005/10/08

充實的星期六

10點到了紅磡,等Gi去上中草藥課, 下星期日去太平山睇草藥!!
之後佢要去深圳, 冇人同我食飯添, 我自己去了旺角買wireless router, 同阿明Anna 夾份送俾 Josephine 做生日禮物. 我選了華碩 WL-530G, 又細部又幾好用.
之後就去旺角地鐵站間野度買左個包, 嘩, 好正, 奶茶味的, 一咬落去真係漏出黎(肥...), 上巴士去天水圍, 一路食一路聽歌真係正!
3點到了天水圍, 先去找阿明Anna, 新居好靚呀, 不過想起要打理就... 呵呵呵...
之後Josephine 同 Johnny 都到了, 睇下屋睇下相傾下計, 之後我先去幫佢地整router, 原本IBM notebook D utilities 都幾煩~ 搞左好一陣子.
9點出發, 去頌富商場食飯, 想想下, 我都去得幾多呢頭! 哈哈, 唔知我第日會唔會都搬埋去天水圍, 其實都唔錯丫.