2006/02/20

我和我的m100

Palm m100 - 我的第一部 PDA。
我記得果時係2000年中,我晌銅鑼灣返工,冇諗過要買PDA,有一日,Andrew、Wilson和阿明睇中了一部Palm m100 - 新出的!好似係大約$1200。
跟住放工定係食晏就出去皇室堡買機,我見佢地買得咁開心,就走入去睇下,點知... 一睇,一摸,不足2分鐘已經愛上“它”了,結果係晌完全唔知咩野係Palm的情況下,購入了第一部PDA。

之後好似話有旺角星際有人(SAM哥)幫人加RAM,仲花了差不多百多元去加到8M,再花一百大元買埋個ChOS。自此就擁有一部 8M的中文m100(好勁呢當時)。

不過,大約用到2002年頭左右啦,有一日申請網上行,話有特價仲有野送,就申請左了(用到而家),禮物竟然係PDA - Explore v88,用落又幾好玩,於是就把 m100 放到櫃桶底了。

再後來,好似係2005年,朋友送了部iPaq 3600俾我,咁我櫃桶底又多一部機 (Xplore v88) 啦~
結果因為部 iPaq 太食電同埋唔夠memory (有32M,但係得唔夠1M空間),就比較少用了。

近期因為有朋友sell PDA,久不久會俾資料我睇,於是又“心癮”起,想重回PalmOS 的懷抱,差少少就買了 Palm TX 或者 Palm LifeDrive 了,呢個時候令我諗起在櫃桶底的m100,結果係戰勝了心魔,再次把 m100 拎番出來整番靚仔佢來用了,佢好似一個好耐冇見的舊朋友咁,哈哈...