2006/03/12

我的電腦

用電腦用了多少年?忘記了,好像是中一定係中三開始買第一部電腦吧!

一於來一個歷來“我的電腦”回顧(就當中一開始學電腦啦):

1990年-在八佰伴見到部電腦好想要,好似係286定386來的,黑白,覺得好靚,不過好貴,我記得是大約7至8千。

後來媽媽的老細幫我買了第一台電腦,8千大元,好貴呀,是386-DX40, 4M RAM的,硬碟有200M,好似剛剛開始有DOS 6.22,唔記得有Windows 3.0未,好似有...



之後一路都係用呢部電腦,因為家窮,都冇機會換機。

跟住到唔記得中幾,可能中四左右啦,同學都開始用P5(即Pentium),換機的同學俾了佢的486 DX/2 66我,RAM也加到了8M,硬碟都係同一個。



之後又有同學換機,我當然不放過佢的舊機啦!(執舊機的習慣到現在都沒有變)今次是486 DX/4 100,硬碟好似轉了用500M。8M RAM 運行 Windows 95 都幾好,我記得boot機要一分鐘!



後來有個阿姨換機,送了她的Cyrix 5x86 133給我,當時來講簡直是“大進步”!我好耐之後先知原來 5x86 只係快少少的 486,哈哈哈!



忘記了為什麼得到了一部 Pentium 133,不過大學的頭一年都是用佢。



入大學了,我拿著 Pentium 133 入宿舍,才發覺我一直都在執二攤,我的機器真慢!
決心換機,但由於缺錢,換來的只係 Pentium-II 300,不過都已經快了很多很多,RAM也一下子跳到32M,也買了新的3.2G fireball 硬碟,我記得我係自己搭小巴由中大出黃金買的。



三年的大學生活都是用這部 Pentium-II 300,不過RAM和硬碟就一直upgrade,到畢業時已經換到128M RAM,6.4 G的硬碟了。Windows 98 也出了,科技進步得好快!(其實係我慢。)大學二年級學OS,用Linux,自此和Linux結下不解之緣。

畢業後,找到工作,而妹妹也要入大學了,於是我就買了一部新機給自己,把 P-II 給她拿到宿舍用,據還在讀書的同學講,佢都認得我部機呢!而我自己就換了 Duron 750,RAM 好像是 256M 吧,硬碟一下子換到了30G 的IBM。



2001年,買了第一部notebook - NEC Vesa Premium, 是 Pentium-III 1G 的,硬碟20G,RAM 192M(後來換了RAM,加到384M)。OS是Win ME,史上最爛的Windows,同時開始用Linux 多過Windows。



由於妹妹話部 P-II 300 太慢(咁又係... 用了成4年,2001年仲用緊),把 Duron 750 給了她用,我又買了一部 Duron 1G。開始用Windows XP。



Duron 1G 一直用到2005年,同事 upgrade 機(我又執),終於都換到而家用緊的這部機 - Celeron 1.7G了,現在的設定係 768M RAM,60G硬碟。而我的 Duron 1G? 當然給了我的妹妹啦!佢部機都唔差的, 有512M RAM,80G硬碟,都夠用啦。



2005 年,買了 iPod shuffle,從此就愛上 Apple 了,2005年7月,買了第二部notebook - iBook G4。1.2G 的 G4加上 512M RAM,OS X好靚呀!