2006/07/21

好疲累的 Annual Leave

今個星期五放了一天 AL, 但係仲辛苦過返工。
12點半,約了 Josephine 去書展。
大約2點去到金鐘,先同佢去找找佢之後要返學的地方,因為我地唔係好識路。
3點左右去到灣仔,嘩... 由稅務大樓開始排隊,到十㙯再返會展, 好長的人龍!
入到去,由於6點要走人,我地只行 Hall 1 同 2, Josephine 就買左好多書,
我只買了CD俾阿爸聽,因為對D書興趣不大。
6點半左右離開灣仔,Josephine去同同學開會,之後join番dinner,
我就在中間的空檔,去左北角找 Wendy 送個 router 俾佢,我竟然行錯路,
行到身水身汗!
見到面當然要玩一陣NDS啦!於是就同 Wendy 一齊坐地鐵,佢去旺角,
我出尖沙咀,中途就係 Animal crossing 時間!yeah~
出到尖沙咀差不多7點半了,同anna, 明, josephine 在麻布茶房食飯,
味道OK啦,雪糕真係正!不過貴左DD,4個人449蚊...
之後行了一陣就返屋企了,腳又累,手又累,明天真係要休息多D。
不過返屋企都同左 Angel, 雪龍同 Ken 玩 Mario kart, 最後都可以
4個人一齊WFC玩了!