2006/10/19

無啦啦又去了旺角

今晚原本是諗住放工過旺角幫 Josephine 拿相片, 然後返屋企的.
下晝 Ken 提議去買 DS browser, 身為任天堂代言人, 我當然一齊去啦, 又順便約(引)埋 Angel
去買, 結果就無啦啦有晚餐+shopping了.
放工後坐火車到了旺角, 先到先施大廈拿相, 好快就找到了, 但該大廈原來好多"賓館"! 好在只係俾大陸旅客暫住的, 不是開房用... 好在沒有叫 Angel 來, 都好雜下!
拿相之後, Angel 已在先達等到發呆了. 齊人之後就上先達 shopping 啦!
原來周圍都冇 DS browser 賣, 唯有行下啦, 行行行, 好搞笑, 我地見到 Mario 野就發癲, 結果當然係買了野啦. Angel 買了點頭公仔扭蛋一套, 我就買了 Mario 水水玩具一套(8隻 $120).

買完野已經成9點了, 去了沙爹王食飯, 順便打下機...
Tetris 同 Club House Games 已經是大家必玩的遊戲了, 哈哈哈, 多人玩真係好正!
最後我們玩到10點半才回家, 好累呢.