2006/12/16

周末遊蕩

今日下晝一點幾就出去了。
首先去金鐘幫 Josephine 拿課本,都幾重呀! 不過好快呀,兩點半左右就拎左了,四點五十分先上堂,去邊好呢。
去灣仔電腦城(好耐冇去)行了一陣,買返一張 1394 adaptor, 可以用個 harddisk 盒了,只要95元。
差少少想買 RAM,因為好想加到屋企 desktop 有1G RAM, 但想到換機用唔返 DDR-400, 就冇買到了,等有問題一次過換晒好過。
行完大約4點,去西環等埋 Wendy 去上 design 堂,點知等唔到小巴,想等巴士時又有,激死,結果上了小巴,但又有少少唔同路線,去到已經開始了,好在只係開始了一陣。
今堂是最後一堂 Illustrator, 功課係整電影海報和首影戲票,上次份係勾圖,要用真人的照片,我都未做,下堂係1月6日,一次過交兩份。
上完堂佢去旺角火車站飲,一齊遊蕩了一陣,佢就上酒樓,我就坐巴士返屋企。
幾 relax 的一天。