2006/06/24

打機歷史

昨晚睇過一個人的BLOG,講自己買NDS同打機的“歷史”,今日玩住NDS,又諗起自己打機的歷史。
83年左右出咗任天堂紅白機,85年左右,因為我“好乖”肯去醫院做口唇手術,送咗一部紅白機俾我,我知果時屋企好窮,呢部紅白機都算係一件貴嘢(仲連埋磁碟機!)
日日返屋企打一個鐘機,好好玩,我記得好似得一兩餅帶同幾隻碟,不過都好正。
後來舅父仲送多咗個 Doctor 俾我(玩 _ 版碟用,D人把卡帶的DATA放入幾隻碟度,玩時要逐隻入),我部係 Top model 的 6M+!
之後就經常去置樂的利寶商場 "dup" game了,開頭一個月去一次(要阿媽帶嘛),之後兩星期去一次,好密呢!
我地經常去一個由兩公婆開的店,去到我同阿妹就揀 game,老細開俾我地試玩,阿媽就同老板娘閑話家常,哈哈哈。
就咁樣玩咗幾年,紅白機開始俾超任同世嘉取代了,"dup" game 的店也都買少見少,於是就冇乜新game了。
之後舅父又送了一部世嘉五代俾我,感覺係:好勁呀!畫面靚好多,遊戲複雜好多,最常玩的就係同阿妹玩戰斧了,一二三集都打爆晒!我地好勁呢。
另外仲有爸爸最愛的超音鼠系列,同埋少見的中文game: 三國志列傳。
不過之後要考會考,高考,都好少玩了,直至小舅父送了 Playstation 和一堆 games 俾我之後,不過好似唔係好多好game, 又要返大學,之後都好少掂遊戲機了。
今年出了NDS Lite, 我借了同事的 NDS 來玩,覺得我應該再次“出山”打機了,於是就去左買啦!
玩了兩個月,我相信我真係冇買錯,任天堂,我愛你!