2006/11/09

MacBook with Core2Duo CPU released!

昨晚靜靜地推出了。

其實我自己的睇法就係覺得,而家我呢一刻買左部機,兩個月(唔算短日子嘛?)就無啦啦出左另一部快D但一樣價錢的出黎,都幾唔開心的。如果真係兩個月,都唔緊要,至少享受了兩個月。

當初我買iBook G4,一星期後有新版,一樣價錢有埋 bluetooth,CPU 又快D。OK Fine, 早買早享受嘛,但如果11月6號買左部 MacBook CoreDuo 的人 真係喊得出囉...

實質個問題係, Apple (其他公司我就唔知) 好似唔會有咩 product schedule 咁,無啦啦又 upgrade,有少少預告都好丫... 而家買電腦好似買股票咁。雖然我知佢唔係公益事業,佢都要賺錢...

純個人感覺 :D